Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Κωνσταντίνος Αργυρός: Τι ζητά από μια σχέση;

Αν και ο Κωνσταντίνος Αργυρός είναι λαϊκός τραγουδιστής, το ευγενικό παρουσιαστικό και η μοντέρνα του εμφάνιση καταδεικνύουν έναν σύγχρονο άντρα, που είναι πιθανότερο να τον συναντήσεις σε πίστες του Παρνασσού (καθότι φανατικός του σνόουμπορντ) παρά στην πίστα ενός νυχτερινού κέντρου.

Όλοι τον θεωρούν «νέο», όμως ο Κωνσταντίνος Αργυρός μετρά περισσότερα από επτά χρόνια στο ελληνικό τραγούδι. Προτίμησε να ανέβει τα σκαλιά με μικρά και πολύ προσεχτικά βήματα παρά να πάρει το ασανσέρ: έκανε συνεργασίες σε νυχτερινά κέντρα που του ταίριαζαν, δημόσιες εμφανίσεις που δεν προκάλεσαν τα πάνελ, επιλογές τραγουδιών που αγαπήθηκαν από τα ραδιόφωνα και κατοχυρώθηκαν στη συνείδηση του κόσμου ως «κομματάρες». Μετρημένα βήματα που τον οδήγησαν στο σήμερα και στο «Παιδί γενναίο», τον νέο του δίσκο με τα τραγούδια-εγγύηση του Γιώργου Θεοφάνους, αλλά και στην επικείμενη συνεργασία του ως πρώτου ονόματος με το Posidonio.

Ναι, είναι παράδοξο που ένα παιδί όπως ο Κωνσταντίνος Αργυρός, με σπουδές κλασικής μουσικής, αγάπη για το θέατρο και φαν του γουέικμπορντ τραγουδάει λαϊκά. Όμως σε κάθε εποχή του το λαϊκό τραγούδι χρειάζεται έναν πρίγκιπα. Έναν όμορφο άντρα, με φωνή που αγγίζει τα πλήθη, να κλείσει επιτέλους τις μανσέτες του πουκαμίσου και να υποστηρίξει ένα Prada κουστούμι στην πίστα χωρίς να φαίνεται ιδέα του στιλίστα.

Τι είναι αυτό που σε κάνει να ξεχωρίζεις ως τραγουδιστής σε σχέση με άλλους; «Νομίζω πως αυτό θα πρέπει να το απαντήσει ο κόσμος που με ακούει και με βλέπει, και όχι εγώ. Το μόνο όμως που μπορώ να πω με κάθε σιγουριά είναι ότι πάνω στην πίστα νιώθω σαν στο σπίτι μου».

Πώς αντιδράς όταν συνειδητοποιείς πως το κοινό από κάτω δεν έχει κέφι;  «Θα αφουγκραστώ το τι θέλει να ακούσει το εκάστοτε κοινό και θα προσπαθήσω να μπω στην ψυχολογία του, διαλέγοντας τα κατάλληλα τραγούδια».

Αν αισθανθείς πως κάποιος από το κοινό σε προσβάλλει με τη συμπεριφορά του, πώς το αντιμετωπίζεις; «Ευτυχώς δεν έχει συμβεί ποτέ κάτι ακραίο, για να πω ότι προσβλήθηκα. Άλλωστε εγώ σέβομαι πολύ το κοινό, οπότε νομίζω πως το καταλαβαίνουν και έχουμε μια αμφίδρομα καλή σχέση».

Πες μου μια χρήσιμη παρατήρηση που σου έκανε ο Γιώργος Θεοφάνους ηχογραφώντας τον τελευταίο σου δίσκο. «Να διαβάζω πολύ καλά τον στίχο, ώστε να μπαίνω όσο πιο βαθιά γίνεται στο νόημα του τραγουδιού».

Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου σχέδια; «Απ’ τα μέσα Μαρτίου θα εμφανίζομαι στο Posidonio, εγκαινιάζοντας τη συνεργασία μου με τον επιχειρηματία Βασίλη Κοντόπουλο, έναν άνθρωπο με πολύ σπουδαίο όνομα στον χώρο. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτήν την συνεργασία που ξεκινάει, σε ένα πολύ όμορφο μαγαζί της παραλιακής, απ’ το οποίο έχουν αναδειχθεί πολλά μεγάλα ονόματα».

Αν κάποια γυναίκα σε φλερτάρει απροκάλυπτα και επιθετικά την ώρα που τραγουδάς, πώς αντιδράς; «Το φλερτ είναι πολύ ωραίο και σου δίνει δύναμη και χαρά. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να χαμογελάσω».

Ποια γυναικεία συμπεριφορά φοβάσαι περισσότερο; «Δεν με φοβίζουν οι γυναίκες, αλλά ο εαυτός μου, γιατί, όπως και να το κάνουμε, είμαι ευάλωτος απέναντί τους».

Ποιο χαρακτηριστικό των γυναικών σε γοητεύει αμέσως; «Το να μου κερδίσει τον σεβασμό με τη συμπεριφορά της και να έχει χιούμορ».

Περίγραψέ μου την ιδανική σχέση. «Να είσαι τόσο ερωτευμένος, ώστε όταν φεύγεις απ’ το σπίτι να θες να ξαναγυρίσεις τρέχοντας πίσω».

Ποιο είναι το πιο κοινό λάθος που κάνουν οι άνθρωποι σε μια σχέση και δεν προχωράει; «Το ότι δεν χτίζουν πάνω σε γερά θεμέλια. H απόλυτη αλήθεια, ας πούμε, είναι μια πολύ γερή βάση».

Όλοι οι άνθρωποι έχουμε μια ροπή προς την κολακεία. Έχεις νιώσει ποτέ να ενδίδεις στα καλά λόγια; «Δεν είμαι άνθρωπος που του αρέσουν οι κολακείες. Δέχομαι όλες τις κριτικές, καλοπροαίρετες και κακοπροαίρετες, και μου αρέσει κυρίως να ακούω τις αλήθειες που με κάνουν καλύτερο. Έχουν υπάρξει δίπλα μου άνθρωποι που μου έλεγαν μόνο καλά λόγια, αλλά, όπως σου είπα, είμαι αρκετά αυστηρός με τον εαυτό μου και ξέρω τι πρέπει να κρατήσω από ό,τι ακούω».

Ένιωσες ποτέ να σε έχει παρασύρει η δουλειά-καριέρα και να έχεις χάσει την αίσθηση της πραγματικότητας; «Ευτυχώς έχω γύρω μου ανθρώπους που, και να συνέβαινε αυτό, θα φρόντιζαν με κάθε τρόπο να με επαναφέρουν στη γη... Ζω και κινούμαι κανονικά και παντού και δεν με αφήνουν ασυγκίνητο όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μου».


Πηγή: Madame Figaro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.