Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Ηλίας Βρεττός: «Είμαι πολύ χαρούμενος για την αγάπη που λαμβάνει το νέο μου τραγούδι»

Για το νέο τραγούδι αλλά και το αποκαλυπτικό βίντεο κλιπ του μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Ηλίας Βρεττός.
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος για την αγάπη που λαμβάνει το νέο μου τραγούδι «Να μείνεις για πάντα», το οποίο είναι μια πολύ ευαίσθητη μπαλάντα κι έχει αγγίξει πολύ τον κόσμο, ο οποίο το έχει αγκαλιάσει», λέει στο Εγώ και μιλά για το αποκαλυπτικό βίντεο κλιπ του. «Πολλά πράγματα μπορεί να είμαι αλλά δεν είναι ντροπαλός. Ο Κωνσταντίνος Ρήγος είχε ένα πολύ έξυπνο concept, το οποίο παρουσίασε, νομίζω πολύ όμορφα και καλλιτεχνικά. Μου αρέσει να εμπιστεύομαι ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζομαι», καταλήγει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.