Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Παντελής Θαλασσινός: Το αλκοόλ και τα ναρκωτικά

Ποια είναι τα πάθη του Παντελή Θαλασσινού; Υπήρξε ευάλωτος από το ποτό; Έχει κάνει ποτέ του χρήση ναρκωτικών;
«Είχα δοκιμάσει αλλά δεν μου ταιριάζουν εμένα αυτά τα πράγματα. Δεν μου ταίριαζαν ποτέ. Ήθελανα είμαι νορμάλ, καλά, να μπορώ να αντιμετωπίσω οτιδήποτε στο λεπτό, οποιαδήποτε στιγμή. Ήθελα να είμαι δυνατός ψυχικά» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του στο περιοδικό ΕΓΩ και συνέχισε αναφορικά με το αν είναι εύκολο αυτό, λέγοντας πως: «Δεν μπορούμε να συνδέουμε το πάθος με την δουλειά μας, να λέμε ότι η δουλειά μας κάνει να πέφτουμε στα ναρκωτικά ή στο ποτό. Ξέρω χιλιάδες ανθρώπους οι οποίοι δεν ξενυχτούν αλλά πίνουν από το πρωί μέχρι το βράδυ. Η ψυχή μας είναι πολύ ευαίσθητη. Είναι εύκολο να χάσεις την ισορροπία.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.