Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Ελεονώρα Ζουγανέλη: «Νιώθω ότι έρχεται η ώρα μιας σχέσης»

H Eλεονώρα Ζουγανέλη δεν ήθελε ποτέ να είναι εξαρτημένη από κάποια σχέση, ένιωθε καλά και όταν ήταν μόνη.
Τα χρόνια όμως περνάνε… Έχει αλλάξει στάση;
«Έχω κάνει πολύ λίγες σχέσεις στη ζωή μου. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θέλουν πάντα κάποιον δίπλα τους για να είναι καλά. Μπορώ να είμαι καλά και μόνη μου. Ήμουν ένα κορίτσι που δεν ήθελε τις δεσμεύσεις, Ήθελα να βγω, να φλερτάρω, να κοιμηθώ στο σπίτι μιας φίλης μου, να μην έχω υποχρέωση, να μην πάρω κανέναν τηλέφωνο το βράδυ. Το έκανα, το χάρηκα. Δεν πίστευα στην ηλικία. Τώρα όμως στα 29, αρχίζω να βλέπω τις μεγάλες αλλαγές που φέρνει. Για πρώτη φορά νιώθω ότι έρχεται η ώρα μιας σχέσης, με την πιο ουσιαστική της έννοια: της κοινής ζωής».

ΠΗΓΗ: ELLE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.