Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Γιάννης Κότσιρας: «Κάποια στιγμή διαπίστωσα ότι ερωτεύτηκα περισσότερο τη δουλειά μου παρά τη ζωή μου»

Ο Γιάννης Κότσιρας έχει δώσει περισσότερη βαρύτητα στην δουλειά του παρά στον εαυτό του.
«Κάποια στιγμή διαπίστωσα ότι ερωτεύτηκα περισσότερο τη δουλειά μου, παρά τη ζωή μου. Μου έκανε πολύ κακό. Πολέμησα να το διώξω από πάνω μου. Το έχει αυτό η μουσική. Σε παρασύρει, την ερωτεύεσαι. Ξεχνάς τα απλά πράγματα της καθημερινότητας σου, των ανθρώπων γύρω σου», δήλωσε στο Εγώ και συνέχισε για την πιο άσχημη στιγμή της ζωής του: «Ήταν πολύ δύσκολα ζητήματα υγείας, που βίωσα με τους γονείς μου και με συγγενείς μου. Είναι ο χαμός του Δημήτρη, όταν έφυγαν οι φίλοι μου. Το διαζύγιο είναι μέρος της απώλειας , απλά αυτό έχει πολλές όψεις. Μπορεί ν’ απελευθερώνει να κάνει καλύτερους δυο ανθρώπους. Οπότε, δεν έχει πάντα μια δυσάρεστη πλευρά». Τέλος, αποκάλυψε ότι θέλει να κάνει παιδιά αλλά ο γάμος δεν τον απασχολεί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.