Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Νότης Σφακιανάκης: «Αντισταθείτε, γιατί θα μας κάνουν Γερμανούς.

Νότης Σφακιανάκης: «Αντισταθείτε, γιατί θα μας κάνουν Γερμανούς.
 Να αφήσω εγώ τη χώρα μου επειδή κυβερνούν απάτριδες;»
Ο Νότης Σφακιανάκης σε συνέντευξή του δήλωσε ότι δεν πρόκειται να αφήσει την Ελλάδα αλλά θα μείνει να παλέψει την κρίση.
«Έχω ζήσει στη Γερμανία. Όταν γύρισα παιδάκι 17 χρονών στην Ελλάδα, κατεβαίνοντας από το τρένο, φίλησα το χώμα ασυναίσθητα. Να αφήσω εγώ τη χώρα μου επειδή κυβερνούν απάτριδες; Αντίσταση! Εδώ είμαστε! Ξέρεις, στο σπίτι μου απ'έξω, είναι αναρτημένη η ελληνική σημαία 365 μέρες το χρόνο. Όποιος τη βλέπει αντιλαμβάνεται πως υπάρχουν ορισμένοι που τιμούν αυτό το σύμβολο όπως πρέπει», είπε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα». Θυμούμενος ένα τραγούδι του το 1994 εξομολογήθηκε ότι: «Ακόμη και στο μικρόφωνο την ώρα που τραγούδαγα έλεγα: "Παιδιά, αντισταθείτε, γιατί θα μας κάνουν Γερμανούς. Μια δύο φορές τη βδομάδα θα βγαίνετε και πολύ θα σας πέφτει"».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.