Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Ο Πασχάλης Τερζής αποκαλύπτει: Γιατί σταμάτησα το τραγούδι

Για τον λόγο που τον οδήγησε στην απόφαση να αποχαιρετίσει την νύχτα μίλησε ο Πασχάλης Τερζής.  «Το πρόβλημα της υγείας μου που είχα δεν με έκανε να δω τα πράγματα διαφορετικά. Φυσικά δεν ήθελα να το περάσω, αλλά για τους ανθρώπους είναι τα πάντα, μήπως εγώ είμαι ο μόνος που έπαθα αυτό το πρόβλημα; Δε θα σου πω ότι ήταν ευχάριστο, ούτε θέλω να το θυμάμαι».
Αυτό δήλωσε ο δημοφιλής τραγουδιστής, προσθέτοντας: «Περνάω την καλύτερη φάση της ζωής μου. Αφήνω πίσω μου πράγματα που αγαπώ, όμως αρχίζω πλέον και αγαπάω και να προσέχω τον εαυτό μου, γιατί σαράντα χρόνια ξενύχτι δεν είναι εύκολο πράγμα. Κατάφερα λοιπόν να βάλω κάποια πράγματα στην άκρη και να κοιτάξω λίγο τον Πασχάλη».
Τέλος άξιο επισήμανσης είναι ότι ο Τερζής σε καμία περίπτωση δεν θέλει να αισθανθεί το κοινό του ότι του γυρίζει την πλάτη.
«Εγώ ποτέ δεν ήθελα να φτάσω στην κορυφή, όχι γιατί δεν είμαι φιλόδοξος, αλλά γιατί φοβόμουν τον γκρεμό. Έτσι πήρα την απόφαση να σταματήσω να δουλεύω, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σνομπάρω τους χώρους που πρωτοεμφανίστηκα και τώρα είμαι κάποιος. Είμαι ο ίδιος ο Πασχάλης, όμως νιώθω ότι μεγαλώνω και ότι δεν έχω να δώσω και τίποτα καινούργιο στον κόσμο».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.