Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Ο Λευτέρης Πανταζής μιλάει για τις δύσκολες ώρες που έζησε με την περιπέτεια της υγείας του

Ο Λευτέρης Πανταζής μίλησε για την περιπέτεια υγείας που πέρασε πριν λίγο καιρό και τις δύσκολες ώρες στο νοσοκομείο.
«Πέρασα πολύ δύσκολα, κουράστηκα. εν ήθελα να χαλάσω κανενός το χατίρι, με αποτέλεσμα να μην κοιμάμαι καθόλου. Όπου με φωνάζανε πήγαινα, γιατί έτσι είμαι ως άνθρωπος, έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Είμαι εργασιομανής, μέσα από τη δουλειά μου ζω. Κάποια στιγμή λοιπόν το παράκανα, ξέχασα και παραμέλησα τον Λευτέρη. Το πρώτο καμπανάκι που χτύπησε ο οργανισμός μου ήταν όταν λιποθύμησα, πριν από έναν μήνα περίπου, στο καμαρίνι μου μόλις τελείωσα το πρόγραμμα στο κέντρο όπου εμφανίζομαι. Είπα μέσα μου "κούραση θα είναι". Αυτό ήταν μία εβδομάδα πριν πάθω το κακό. Στη συνέχεια ασθένησα από γρίπη με 39 πυρετό και ήμουν μία εβδομάδα στο κρεβάτι. Ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που δεν είχα τις δυνάμεις για να πάω στο μαγαζί όπου τραγουδούσα. Όμως τελικά βρήκα το κουράγιο και πήγα κανονικά στο μαγαζί. Θυμάμαι ήταν Σάββατο. Την επομένη, Κυριακή πρωί, πήγα σπίτι μου, έκανα τα ραντεβού μου και ξάπλωσα. Τη Δευτέρα όμως δεν αισθανόμουν καλά. Πήρα τον γιατρό μου και μου είπε "έλα από εδώ να σε δω". Με πήγε ο ξάδελφός μου αμέσως εκεί. Μόλις με είδε ο γιατρός, ο παθολόγος Δημήτρης Πλατανισιώτης, και με ρώτησε "τι έχεις, Λευτεράκη;" εκεί έχασα τη μιλιά μου! Με έβαλε κατευθείαν στο κρεβάτι και μου έδωσε ένα φάρμακο. Εκείνη την ώρα οι μόνες λέξεις που μπορούσα να πω ήταν "Θεέ μου, μην πάθει τίποτα η φωνούλα μου!" Μετά από πέντε μέρες επανήλθε η φωνή μου σταδιακά. Ήμουν ένα τσακ πριν από το εγκεφαλικό και όπως μου είπε ο γιατρός, "πρέπει να έχεις κάνεις πολλά καλά. Σε αγαπάει ο Θεός γιατί θα μπορούσες να είχες πάθει χειρότερα". Πραγματικά συνέβη θαύμα, καθώς μίλησα την όγδοη μέρα, ενώ κανονικά θα μιλούσα σε δύο μήνες!», δήλωσε στην εφημερίδα «Espresso».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.