Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Ηλίας Βρεττός: Ήθελε πολύ να κερδίσει

Ο Ηλίας Βρεττός βρέθηκε ξανά στον «αφρό» της δημοσιότητας χάρη στη συμμετοχή του στο «DWTS» και τα έδωσε όλα για να κερδίσει.
«Όταν έχω έναν στόχο, γενικώς προσπαθώ να προσανατολίζω τη σκέψη μου και την ενέργειά μου προς τα εκεί. Γιατί, συνήθως, ό,τι πιστεύεις και ό,τι σκέφτεσαι σου έρχεται. Έτσι κι εγώ την εβδομάδα του τελικού θεωρούσα ότι είμαι ο νικητής. Πραγματικά το σκεφτόμουν, το ήθελα και το προσπαθούσα. Το γεγονός ότι δεν ήρθε δεν αλλάζει κάτι στη ζωή, γιατί θεωρώ ότι την τελευταία Κυριακή κάναμε μια πάρα πολύ καλή εμφάνιση. Στη μοναδική χορογραφία που κονταροχτυπηθήκαμε στα ίσια με την Ντορέττα χορεύοντας το ίδιο τραγούδι βγήκαμε νικητές. Η Ντορέττα είναι μοναδικός άνθρωπος και καταπληκτική χορεύτρια».
Αισθάνθηκε αδικημένος;
«Γενικότερα, θεωρώ ότι η κριτική επιτροπή στο τελευταίο live ήταν λίγο σφιγμένη και συγκρατημένη μαζί μας. Χάρηκα που με τις δύο χορογραφίες πήραμε το απόλυτο, που δεν το είχαμε αγγίξει ποτέ».

ΠΗΓΗ: News

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.