Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Γιάννης Κότσιρας: «Υπήρξαν τραγουδιστές που με στεναχώρησαν»

Ο Γιάννης Κότσιρας βρίσκεται αρκετά χρόνια στον χώρο του τραγουδιού και έχει βοηθήσει νέους καλλιτέχνες.
«Υπήρξαν τραγουδιστές που με στεναχώρησαν. Δεν θέλω ν’ αναφερθώ σε ονόματα. Έτσι κι αλλιώς από το χαρακτήρα μου δεν κρατάω κακίες ή απωθημένα. Τα αφήνω πίσω μου», δήλωσε στο Εγώ ο τραγουδιστής και συνέχισε: «Η μουσική, η επαφή μου με τον κόσμο, η οικογένειά μου, οι συνάνθρωποί μου είναι τα ουσιαστικότερα πράγματα της ζωής μου». Μάλιστα αναφέρθηκε και στα χειρότερα πράγματα που του έχουν κάνει στην δουλειά του. «Η δυσφήμιση. Έλεγαν ψέματα για μένα που δεν είχαν βάση. Δυστυχώς σε αυτή την χώρα , αν κάποιος ρίχνει λάσπη, είναι πολύ δύσκολο να απαλλαγείς απ’ αυτήν και να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.