Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Νότης Σφακιανάκης: «Δεν έχω αποδεχτεί κανέναν τίτλο: Νότη Σφακιανάκη με λένε από παιδί»

Ο τίτλος «άρχοντας» έχει δοθεί στον Νότη Σφακιανάκη από μια πολύ μεγάλη τραγουδίστρια, την Πόλυ Πάνου.
Πώς ένιωσε εκείνη τη στιγμή; Έχει αισθανθεί δέος δίπλα σε κάποιον καλλιτέχνη με τον οποίο έχει συνεργαστεί; «Ήταν αναπάντεχος ο τρόπος που το έκανε αυτό η Πόλυ Πάνου. Εγώ φυσικά δεν έχω αποδεχτεί κανέναν τίτλο: Νότη Σφακιανάκη με λένε από παιδί, δεν υπάρχει τίποτα άλλο. Τραγουδιστής έγινα αργότερα, καλλιτέχνης ευελπιστώ να γίνω κάποια στιγμή. Χαρά μεγάλη η επιβράβευση από μια τέτοια τραγουδίστρια. Δέος δεν έχω αισθανθεί. Έχω στενοχωρηθεί όμως πάρα πολύ βλέποντας κάποιες συναυλίες με τεράστιους καλλιτέχνες στην Αθήνα όπως ο Stevie Wonder και ο Barry White, όπου το αποτέλεσμα ήταν κάκιστο ηχητικά. Σχεδόν πήγα να βάλω τα κλάματα» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα News.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.