Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Νότης Σφακιανάκης: «Έχω σκεφτεί την αποχώρηση»

Για τον τρόπο με τον οποίο θα ήθελε να αποχωρήσει κάποια στιγμή από τον χώρο της μουσικής μίλησε ο Νότης Σφακιανάκης.
«Την αποχώρηση την έχω σκεφτεί. Θα γίνει όταν το νιώσω. Όταν δεν θα έχω τίποτα να πω και δεν θα βρίσκω νόημα στο να εμφανιστώ και να μοιραστώ με τον κόσμο, τότε θα φύγω» τόνισε χαρακτηριστικά με δηλώσεις του σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα News και συνέχισε αναφορικά με το αν χρωστάει κάποιες «συγγνώμες» σε ανθρώπους: «Έχω πει «συγγνώμες» σε ανθρώπους που έχω πληγώσει. Όποτε αντιλήφθηκα ότι έκανα λάθος, είτε σε προσωπικό, είτε σε επαγγελματικό επίπεδο, ζήτησα συγγνώμη. Αυτό συμβαίνει όταν είσαι ηθικός. Αν είναι ανήθικος πιστεύεις ότι όλοι σου χρωστάνε».





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.