Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Πωλίνα: «Δεν υπάρχουν πια μπουζούκια»

Η Πωλίνα είναι διακριτική και θέλει να μιλάει μέσα από την δουλειά της.
«Δεν υπάρχουν πια μπουζούκια , όπως παλιά τουλάχιστον. Είναι λίγο περίεργα. Δεν νομίζω να είναι αυθεντικά, όπως θυμάμαι τη «Φαντασία». Κυριαρχεί το ίδιο μουσικό χαλί με παραλλαγές και στην τελική όλα ακούγονται το ίδιο με μικρές εξαιρέσεις. Είμαι χαρούμενη που πάρχουν χώροι όπως το «Shamone» που θα ξεκινήσω να εμφανίζομαι κάθε Κυριακή από τις 24 Φλεβάρη. Θα μπορώ να έχω επαφή με τον κόσμο», δήλωσε η τραγουδίστρια στο Πρώτο Θέμα και συνέχισε: «Τα Μέσα μου έχουν φερθεί πολύ καλά. Όπως κι εγώ άλλωστε. Και ότι να μου λέτε, εγώ πιστεύω ότι είναι στημένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.