Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Νατάσα Θεοδωρίδου: «Μόνο botox έχω κάνει…»

Η Νατάσα Θεοδωρίδου μίλησε για τους έρωτες που έρχονται και υπερασπίζεται παλαιότερες δηλώσεις της, πως δεν έχει κάνει πλαστικές, αλλά μόνο botox.

- Όταν εμφανιστεί ο επόμενος μεγάλος έρωτας στη ζωή σας, ποια λάθη δεν θα επαναλάβετε;

«Θα κάνω ακριβώς τα ίδια λάθη. Σε αυτό το κομμάτι της ζωής μας, στον έρωτα, δεν χωράνε όρια και κανόνες. Το συναίσθημα είναι το μόνο πεδίο στο οποίο πρέπει να νιώθουμε απόλυτη ελευθερία».

- Για τη γυναικεία ματαιοδοξία, τι θα μπορούσατε να κάνετε;

«Πολύ έντιμα σας επαναλαμβάνω ότι εγώ στο πρόσωπό μου δεν έχω επέμβει κι ας λένε διάφορα για μένα. Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν ότι ξεβάφομαι πολύ καλά και βάζω μια καλή κρέμα. Γυμναστική, από την άλλη, δεν έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου. Και σε ό,τι αφορά στη διατροφή μου δεν προσέχω. Εννοώ ότι ποτέ δεν τρώω πολύ και οι μόνες παρασπονδίες που κάνω οφείλονται στα γλυκά, τα οποία μου αρέσουν πολύ και δεν μπορώ να τους αντισταθώ. Εξάλλου, ποτέ δεν είχα ιδιαίτερη εμμονή με το βάρος μου».

- Δεν θα καταφύγετε ποτέ σε μια βελτιωτική επέμβαση;

«Θα κατέφευγα μόνο σε κάτι που δεν θα αλλοίωνε το πρόσωπό μου. Οι υπερβολές μακριά από μένα. Ούτε την ηλικία μου κρύβω ούτε έχω καμία πρεμούρα να εξαφανίσω τις ρυτίδες μου. Botox έχω κάνει, δεν θα πω ψέματα. Το θέμα τελικά είναι πόσο χαρούμενοι είμαστε εμείς με τον εαυτό μας και με αυτό που βλέπουμε στον καθρέφτη μας. Και εγώ αυτήν τη στιγμή μου μιλάμε δεν νιώθω ότι χρειάζεται να επέμβω στο πρόσωπό μου για κάποιο λόγο».

ΠΗΓΗ: Hello

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.