Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

Αγγελική Ηλιάδη: Πικράθηκε που δεν πάει Eurovision

Η Αγγελική Ηλιάδη, λίγες ημέρες μετά τον ελληνικό τελικό της φετινής Eurovision, είναι πικραμένη που δεν επιλέχθηκε να πάει στη Σουηδία και θεωρεί «αστείες» όλες τις κριτικές για το τραγούδι της, όπως δήλωσε στο περιοδικό «Εγώ».
«Κάθε χρονιά λένε τα ίδια για τη Eurovision και ειλικρινά βαριέμαι. Εγώ ήμουν πολύ συγκεντρωμένη σε αυτό που ήθελα να κάνω. Ό,τι έκανα το ζούσα και πέρασα πολύ καλά. Άλλοι λένε τη Eurovision πανηγυράκι, άλλοι ότι δεν πρέπει να παίρνει μέρος η Ελλάδα στον διαγωνισμό. Εγώ χάρηκα που, παρά τα οικονομικά προβλήματα που έχουμε φέτος, το MAD αποφάσισε να στηρίξει την ΕΡΤ και τελικά έγινε ο διαγωνισμός».
Ξεχνιέται, άραγε, το μνημόνιο; Η Αγγελική -έστω για λίγο- το ξέχασε:
«Μέσα σε αυτήν τη “μαυρίλα” που ζούμε, η Eurovision και γενικότερα η μουσική ανεβάζουν τη διάθεση. Γι’ αυτό θα έλεγα να μην παραπονιόμαστε, γιατί ήταν και αυτός ο διαγωνισμός ένα τρόπος για να ξεχάσουμε για λίγο τα προβλήματα της καθημερινότητάς μας».
Όσο για τα σχόλια και τις κριτικές που δέχθηκε για το τραγούδι της απαντά:
«Κανένα από τα σχόλια και τις κριτικές που γράφτηκαν και ακούστηκαν δεν μου χάλασαν τη διάθεση. Τα έβρισκα αστεία. Ήταν το πλέον ελληνικό τραγούδι, έπρεπε να ήμασταν χαρούμενοι που ένα τέτοιο τραγούδι ήταν υποψήφιο. Αν θέλουμε κάθε φορά να στέλνουμε τραγούδια με αγγλικό στίχο και ακούσματα που δεν θυμίζουν σε τίποτα Ελλάδα, τότε ποια είναι η ελληνική συμμετοχή; Δεν είμαι κατά του αγγλικού στίχου, αλλά ήταν απαραίτητη προϋπόθεση ο ελληνικός στίχος για τη δική μου συμμετοχή, όταν πήρα την απόφαση. Τα τραγούδια με αγγλικό στίχο μάς έχουν φέρει σε πολύ καλές θέσεις στον διαγωνισμό».
Τα «καυστικά» σχόλια που αντάλλαξε με τον Αγάθωνα;
«Όπως έκανε χιούμορ ο Αγάθωνας, έτσι έκανα κι εγώ! Δεν έγινε και τίποτα! Τα βρήκα πολύ αστεία όσα συνέβησαν, γιατί ήμουν πολύ σίγουρη για την προσπάθεια που έκανα και για το τραγούδι μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.