Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Hλίας Βρεττός: Αντέγραψε τον Μαζωνάκη;

Το τελευταίο βίντεο κλιπ του Ηλία Βρεττού θύμισε σε αρκετούς ένα παλαιότερο του Γιώργου Μαζωνάκη.
-Έκανες ένα βιντεοκλίπ και τα άκουσες; Είπαν ότι έχεις αντιγράψει και τον Μαζωνάκη…
«Εγώ αισθάνομαι πάρα πολύ καλά με αυτό που έκανα. Το βιντεοκλίπ του Μαζωνάκη, που λένε, εγώ δεν το έχω δει. Στον Κωνσταντίνο Ρήγο που μου έχει κάνει τη σκηνοθεσία έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Όταν αποφασίζω να συνεργαστώ με κάποιον, του δίνω απόλυτη ελευθερία. Έτσι, και εγώ επέλεξα τον Κωνσταντίνο γιατί εμπιστεύομαι την αισθητική, το κριτήριό του και τη σκηνοθετική του ματιά. Εκείνος αποφάσισε ότι θέλει να βγάλει αυτό και εμένα μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Το γυμνό έχει παρουσιαστεί τόσο καλλιτεχνικά, με το ασπρόμαυρο και την αργή κίνηση, που νομίζω ότι δεν προσβάλλει την αισθητική του κόσμου, ούτε είναι τραβηγμένο».

ΠΗΓΗ: News

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.