Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Lady Gaga: Τι σκεφτόταν την ώρα που έμπαινε στο χειρουργείο;

H Lady Gaga, όπως είναι γνωστό υπεβλήθη σε επέμβαση στο ισχίο, γι' αυτό και ακύρωσε τις συναυλίες της.
Μετά την επέμβαση, έγραψε στα «τερατάκια» της:
"Μοnsters, πραγματικά μου δώσατε πολύ δύναμη σήμερα. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα, αλλά όταν ήρθε η ώρα να το αντιμετωπίσω, θυμήθηκα τις ιστορίες και τις εμπειρίες σας, που έχετε μοιραστεί μαζί μου. Σας συνάντησα στα παρασκήνια, έχω διαβάσει τα γράμματά σας, έχω δει να επικοινωνείτε όλοι οι θαυμαστές μου και να δημιουργείτε ομάδες, που στηρίζει η μια την άλλη και αυτό μου έχει "κάψει" εντελώς τον εγκέφαλο".
Τι σκεφτόταν την ώρα που έμπαινε στο χειρουργείο;
" Όταν έμπαινα στο χειρουργείο, σκέφτηκα τον πόνο, την επιμονή σας, τις μοναδικές οικογενειακές σας καταστάσεις, το σχολικό σας περιβάλλον, τα προβλήματα υγείας σας, το ότι δεν έχετε σπίτι, την ταυτότητά σας, και με τρομάζει το πόσο γενναίοι είστε. Πώς είναι δυνατόν;
Έτσι σκέφτηκα τον εαυτό μου, ότι είμαι ζωντανή, ότι ζω το όνιερό μου και αυτό είναι μόνο ένα εμπόδιο στο δρόμο. Είμαι ευγνώμων, γιατί αυτό είναι προσωρινό, ενώ για κάποιους άλλους δεν είναι".
Και έκλεισε την επιστολή της: "Έχετε αλλάξει τη ζωή μου, σας αγαπώ και είμαι υπερήφανη, που είμαι μέρος της ζωής σας. Εάν μπορείτε να το κάνετε, μπορώ να το κάνω εγώ, και αν είμαστε ενωμένοι μπορούμε να το ξεπεράσουμε μαζί. Με αγάπη, Gaga."



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.