Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Ραλλία Χρηστίδου: «Αυτό που μου έχει κοστίσει αρκετά με την κρίση είναι ότι δε μπορώ να κάνω τη δουλειά μου έτσι όπως τη θέλω»

Η Ραλλία Χρηστίδου εξομολογήθηκε πόσο την έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση αλλά και την ζημιά που αυτή έχει κάνει στη μουσική.

«Η "κρίση" στη δουλειά μας εμφανίστηκε από τότε που ξεκίνησε η πραγματική ύφεση στην Ελλάδα, δηλαδή το 2005 αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες. Βέβαια άρχισε να καταγράφεται από το 2007 ή το 2008 αν δεν κάνω λάθος. Κόπηκαν οι πολλές μέρες, μειώθηκαν οι παροχές, άρχισε να σφίγγει η κατάσταση. Και τώρα θα συνεχίσει να την κάνει αυτή τη δουλειά αυτός που την αγαπάει πραγματικά, αυτός που όταν δε δουλεύει είναι σε κατάθλιψη». Οι απολαβές της δεν είναι πλέον βιοποριστικές όπως είπε στο «musiccorner». «Όχι, είναι πολύ δύσκολο και πρέπει σαφώς να μην έχεις υποχρεώσεις. Εγώ ας πούμε αυτή τη στιγμή δεν έχω υποχρεώσεις, στο νοίκι μένω, δε χρωστάω σπίτια, στεγαστικά δάνεια, δεν έχω χαράτσια και η μόνη εφορία που έχω και δυσκολεύτηκα μεν να πληρώσω αλλά δεν είχα πρόβλημα είναι το μπλοκάκι μου με το δελτίο παροχής υπηρεσιών, όπως όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες. Η αναγνωρισιμότητα δε σου αποφέρει έσοδα, το μόνο που σου δίνει είναι έξοδα». Όσο για τις αλλαγές που έχει επιφέρει η κρίση στην καθημερινότητά της δήλωσε: «Σε προσωπικό επίπεδο δεν έχει επηρεαστεί ιδιαίτερα. Δεν ήμουν ποτέ άνθρωπος που του άρεσε το lifestyle. Δεν ήθελα ποτέ να το υπηρετήσω γι' αυτό έχω και το πρόσωπο και μπορώ και μιλάω τώρα, παρ' ότι βγήκα και έγινα γνωστή μέσω της τηλεόρασης που είναι το πιο αντιπροσωπευτικό μέσο του lifestyle. Και στη ζωή μου δεν είμαι άνθρωπος που μου αρέσει να ξοδεύω, να προσπαθώ να καλύψω συναισθηματικά κενά μέσω αγορών κλπ, οπότε απ' αυτή την άποψη δε μου έχει κοστίσει πολύ. Αυτό που μου έχει κοστίσει αρκετά είναι ότι δε μπορώ να κάνω τη δουλειά μου έτσι όπως τη θέλω και δεύτερον ότι δε μπορώ να βοηθάω αρκετά ανθρώπους που έχουν ανάγκη».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.