Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Ποιος δήλωσε “Δεν θα ξαναδοκίμαζα συνεργασία με την Πέγκυ Ζήνα”;

Ένας από τους πιο γνωστούς στιχουργούς σε πρόσφατη συνέντευξή του δηλώνει πως αγαπάει πολύ τους τραγουδιστές και με τους στίχους του θέλει να τους υπηρετεί σωστά και έχει προτιμήσεις.
Ο Νίκος Μωραΐτης μιλάει στο περιοδικό Glam για τους καλλιτέχνες που επιλέγει να συνεργαστεί, λέγοντας “Όταν άρχισαν τα τραγούδια μου να έχουν ανταπόκριση, υπήρξαν τραγουδιστές που θέλησαν να συνεργαστούν μαζί μου. Το θέμα είναι ποιους κρατάς από όλους. Προσπάθησα να είμαι επιλεκτικός”.
Ακόμη αναφέρεται στην κατηγορία που ανήκει, το έντεχνο τραγούδι, δηλώνοντας πως “Ο χώρος μου είναι αυτός, του λεγόμενου «έντεχνου» τραγουδιού, αν και δεν φαίνεται τόσο έντονα, γιατί βρίσκεται σε πολύ μεγάλη πτώση και δεν παράγει συστηματικά πια. Από εκεί και πέρα, κάνω τα ανοίγματά μου με τους δικούς μου αισθητικούς όρους”, ενώ διανθίζει με παραδείγματα “ Δηλαδή, ο Ρέμος μού αρέσει πάρα πολύ. Θεωρώ ότι έχει δυνατότητες εθνικού τραγουδιστή. Ο Χατζηγιάννης, επίσης. Αυτούς τους κρατάω. Με άλλους ανθρώπους που μπορεί να έχουν εξαιρετική φωνή, αλλά δεν μου αρέσει ο τρόπος που τραγουδούν ή η αισθητική τους δεν ταιριάζει με τη δική μου, τότε δεν θα συνεργαστώ. Βεβαίως, έχω κάνει και λάθη”.
Τέλος, απαντώντας στην ερώτηση με ποιον καλλιτέχνη δεν θα επέλεγε να συνεργαστεί ξανά: “Δεν θα ξαναδοκίμαζα συνεργασία με την Πέγκυ Ζήνα. Δεν ταίριαζαν τελικά οι αισθητικές μας. Δεν λέω ότι εγώ έχω την καλή αισθητική και ο άλλος την κακή. Μπορεί να συμβαίνει το ανάποδο. Δεν μιλάω αφ’ υψηλού. Είναι ζήτημα χημείας”
Ο Νίκος Μωραΐτης έχει γράψει στίχους για κορυφαίους ερμηνευτές όπως οι: Δήμητρα Γαλάνη, Γιώργος Νταλάρας, Άλκηστις Πρωτοψάλτη, Ελευθερία Αρβανιτάκη, Μιχάλης Χατζηγιάννης, Αντώνης Ρέμος, Γιάννης Κότσιρας, Γιάννης Πάριος, Δημήτρης Μητροπάνος, Βίκυ Μοσχολιού, Πασχάλης Τερζής, Γλυκερία, Ελένη Τσαλιγοπούλου και πολλούς ακόμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.