Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Γιάννης Κότσιρας: “Με τη νέα μου δισκογραφική δουλειά άνοιξε ένα μουσικό κουτί που είχα μέσα μου”

Ο Γιάννης Κότσιρας σε πρόσφατη συνέντευξή του, ανοίγει την καρδιά του και μιλάει για τη μουσική στη ζωή του, αλλά και για τη νέα του επιτυχημένη δισκογραφική δουλειά.
Ο Γιάννης Κότσιρας μας αιφνιδίασε ευχάριστα με τη νέα του δουλειά και έρχεται στον ραδιοφωνικό σταθμό του love radio σε μια όμορφη συνέντευξη, λέγοντας “Η μουσική σε βοηθάει ακόμα και στις πιο δύσκολες εποχές”, ενώ προσθέτει για τη νέα του δισκογραφική δουλειά
“Σίγουρα άνοιξε ένα μουσικό κουτί που είχα μέσα μου. Είναι μια προσπάθεια να εκδόσω κάποια δικά μου τραγούδια, αν και δεν είμαι δημιουργός ή συνθέτης, ούτε στιχουργός. Γράφω συγκυριακά. Ο συνθέτης εμπνέεται από τα πάντα, εγώ από πολύ λίγα πράγματα και για αυτό τον λόγο δεν βγάζω συνέχεια τραγούδια. Κάθε cd είναι μια σελίδα στη ζωή ενός τραγουδιστή, ενός συνθέτη, ενός μουσικού”.
Ακόμη προσθέτει πως “Μόνο η αποτυχία σου ανήκει, γιατί από αυτή μαθαίνεις. Η επιτυχία σήμερα μπορεί να είναι δική μου, μεθαύριο δική σου, φεύγει και πάει παντού”, ενώ τελειώνει με ένα σχόλιο για την σημερινή εποχή και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε λέγοντας “Χαίρομαι που σε αυτή τη δύσκολη εποχή όλα καταρρέουν και κάποια πράγματα παραμένουν και κρατάνε μια αξία και χαίρομαι που ο κόσμος με έχει βάλει μέσα σε αυτές”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.