Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Στέλλα Καλλή: «Δεν είχα ποτέ ερωτική σχέση με τον Πάριο!»


Το ανερχόμενο αστέρι του λαϊκού τραγουδιού, η Στέλλα Καλλή είναι καλεσμένη στο στούντιο του MTV και την εκπομπή «Movies & Stars» με τον Γιώργο Σατσίδη
Αποκαλύπτει τις δυσκολίες και τα χτυπήματα που έχει δεχθεί στην πορεία προς την δόξα, αρνείται ότι είχε ερωτική σχέση με το Γιάννη Πάριο και σχολιάζει επικριτικά την άποψη του Βαλάντη ότι ο Πάριος "πρέπει να αποσυρθεί!". Ακόμα, παραδέχεται ότι είναι υπέρ των πλαστικών επεμβάσεων και κατά του θεσμού της Eurovision! Τέλος ερμηνεύει a capella στο στούντιο την slow επιτυχία
«All by my self» της Σελίν Ντιόν- ερμηνεία που άκουσε ο Φοίβος απο τη Στέλλα και έτσι βρέθηκε στην Spicy!
«Δεν είχα ποτέ ερωτική σχέση με τον Πάριο!»
«Είμαι των άκρων στον ερώτα! Αν ζω κάτι το ζω έντονα. Έχω ζήσει καταστροφικούς έρωτες με bad ending. Ωστόσο δεν υπήρξα ποτέ ζευγάρι με τον Γιάννη Πάριο. Ήμουν προετοιμασμένη για αυτές τις φήμες γιατί με το που μου είπε ο Φοίβος ότι ο Γιάννης Πάριος σε άκουσε και συμφώνησε να πείτε μαζί ένα ντουέτο είχα πάρει τηλέφωνο τη μητέρα μου και της είπα: «Τι έχω να ακούσω τώρα με αυτή τη συνεργασία!». Επιβεβαιώθηκα δυστυχώς σύντομα. Ο Γιάννης Πάριος μου φέρθηκε τόσο καλά όσο κανείς άλλος και με βοήθησε πολύ. Μου αρέσουν οι λίγο μεγαλύτεροι άντρες...να έχουμε το πολύ 10 χρόνια διαφορά».
«Ο Βαλάντης έπρεπε να κρατήσει την άποψη του για τον εαυτό του»!
«Συμφωνώ με το γεγονός ότι οι καλλιτέχνες πρέπει να δίνουν χώρο στους νέους αλλά διαφωνώ με το ότι βγαίνεις και λες τη γνώμη σου δημόσια. Την άποψή σου την κρατάς για εσένα και τους φίλους σου γιατί δεν αφορά και κανέναν η δίκη σου γνώμη σου... στην τελική! Ήταν υπερβολική η αντίδραση του. Οι ίδιοι και ο κόσμος θα αποφασίσουν πότε θα φύγουν από τον χώρο. Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό γιατί ο Γιάννης Πάριος με έβγαλε μπροστά. Δεν συμβαίνει συχνά».
«Είμαι υπερ των πλαστικών»!
«Έχω άψογη σχέση με την αισθητική και την περιποίηση. Δεν είμαι κατά των επεμβάσεων. Είμαι όμως κατά της κατάχρησης και των παραμορφώσεων, το να γίνεις δηλαδή στο τέλος κάτι άλλο από αυτό που είσαι. Κάτι έχω αλλάξει κάτι πάνω μου οπότε καλό είναι να είμαι ειλικρινής»!
«Δεν μου αρέσει η Eurovision»!
«Δεν θα πήγαινα Eurovision. Δεν μου ταιριάζει και δεν μου αρέσει, Είναι ένα πανηγύρι που δεν ξέρω αν θα ήθελα να πάω και να συμμετέχω. Το τραγούδι που θα πάει μου θυμίζει ένα παλιότερο που είχε συμμετάσχει και δεν ξέρω πως θα πάει. Μακάρι να πάει καλά, δεν ξέρεις ποτέ τι θα γίνει στην Εurovision μπορείς να περιμένεις από την πρώτη έως την τελευταία θέση. Κυριολεκτικά δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί» !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.