Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Στέλλα Καλλή: «Εδώ δεν πουλάνε οι μεγάλοι…»

«Το ολοκληρωμένο cd είναι κάτι που θέλω κι εγώ, απλώς είναι κρίμα τόσος κόπος και τόση ενέργεια και να μην πουλήσει ένα cd λόγω οικονομικής κρίσης», απαντά η Στέλλα Καλλή σχετικά με το πότε θα δούμε ένα ολοκληρωμένο cd από εκείνη.
«Εδώ δεν πουλάνε οι μεγάλοι... κάποια στιγμή θα γίνει, όχι σύντομα, αλλά θα γίνει. Αυτό που προτιμά ο Φοίβος είναι αργά και σταθερά βήματα και το πιστεύω κι εγώ», λέει στη News. «Η πίστη μου είναι αυτό που δεν θα χάσω ποτέ. Σαν να μου το χει πει ο Θεός ότι θα φτάσω στον πολυπόθητο στόχο όσα κι αν πέρασα», λέει και καταλήγει μιλώντας για το ντουέτο της με τον Γιάννη Πάριο. « Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι το πρώτο μου βήμα θα γινόταν δίπλα σε αυτόν τον κορυφαίο ερωτικό τραγουδιστή. Νόμιζα ότι ο Φοίβος μου έκανε πλάκα αλλά μου έλεγε πάντα να κάνω υπομονή, γιατί ήθελε να με βγάλει στο κοινό με κάτι πολύ καλό. Δεν υπάρχουν λόγια για τον Γιάννη Πάριο».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.