Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Νίκος Οικονομόπουλος: «Δεν θα έλεγα ότι είμαι σπάταλος»

Πώς είναι στην διαχείριση των οικονομικών του ο Νίκος Οικονομόπουλος;
«Έχω δουλέψει αρκετά στην ζωή μου για να μπορέσω να κερδίσω κάποια πράγματα. Προσπαθώ να κάνω σωστή διαχείριση, δεν θα έλεγα ότι είμαι σπάταλος» τόνισε στο περιοδικό ΕΓΩ και συνέχισε αναφορικά με τον αν θα ξαναδήλωνε συμμετοχή σε ριάλιτι όπως αυτό στο οποίο κέρδισε και ουσιαστικά τον ανέδειξε: «Αν αισθανόμουν όπως την εποχή που πήγα, θα το έκανα με μεγάλη χαρά. Ήταν το ξεκίνημα της καριέρας μου, ο λόγος που ο κόσμος με έμαθε».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.