Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Τάμτα: «Δεν έχω έντονη προσωπική ζωή»

Η Τάμτα συχνά μιλάει για την προσωπική της ζωή , αλλά και για την σχέση της με την κόρη της.
«Δεν έχω έντονη προσωπική ζωή εδώ και αρκετό καιρό», αποκάλυψε στο περιοδικό celebrity η τραγουδίστρια. Όσον αφορά για την σχέση της με την κόρη της δήλωσε: «Πάντα συζητάμε με την κόρη μου τα προσωπικά μας. Περισσότερο βέβαια μου λέει τα δικά της. Όταν υπάρξει κάτι στα ερωτικά μου, σίγουρα θα είναι από τους πρώτους που θα το μάθει. Άλλωστε πρέπει να συμπαθήσει το σύντροφό μου για να πάνε όλα καλά. Πάντως δεν έχω μετανιώσει για καμιά από τις σχέσεις μου. Έχω κρατήσει τις καλύτερες στιγμές από όλες». Η Τάμτα στην συνέχεια είπε ότι δεν θέλει η κόρη της να της πει σε μικρή ηλικία ότι είναι έγκυος γιατί είναι κάτι που το έχει κάνει η ίδια και δεν θέλει να την μιμηθεί και γι’ αυτό τον λόγο της έχει μιλήσει και για την αντισύλληψη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.