Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Άγγελος Διονυσίου: «Μου αρέσει να είμαι στην σκιά του πατέρα μου»

 Ο Άγγελος Διονυσίου ήταν καλεσμένος στην εκπομπή "Πρωινό Mou" και μίλησε για τον αδερφό του, αλλά και για τον πατέρα του.
"Έκανα λίγο πίσω για να τραγουδήσει ο Στέλιος και ήταν κάτι που το ήθελα. Τώρα όμως επανέρχομαι στην δισκογραφία" είπε χαρακτηριστικά για τον αδερφό του. Όσο δε για τον πατέρα του δήλωσε: "Χαίρομαι που συγκρίνομαι με τον πατέρα μου, γιατί για μένα ο Στράτος Διονυσίου ήταν ο μεγαλύτερος λαϊκός τραγουδιστής. Χαίρομαι που είμαι στην σκιά του, γιατί το να σε προστατεύει ένας τέτοιος άνθρωπος για μένα είναι μεγάλη δουλειά".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.