Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Νίκος Οικονομόπουλος: «Είμαι σπιτόγατος»

«Σπιτόγατο» χαρακτηρίζει τον εαυτό του ο Νίκος Οικονομόπουλος απαντώντας στο γιατί δεν τον βλέπουμε συχνά σε κοσμικά events.
«Είμαι σπιτόγατος, αλλά ούτως ή άλλως δεν μου αρέσει να πάω κάπου για να φωτογραφηθώ και να με «παίξουν» τα περιοδικά. Ένας λόγος για τον οποίο χαίρομαι που τα πράγματα στην δουλειά μου πηγαίνουν τόσο καλά είναι ότι χωρίς να προκαλώ το οτιδήποτε, κερδίζω την αγάπη του κόσμου. Ο κόσμος καταλαβαίνει κάποιον που έχει αξία, που τον κερδίζει με την δουλειά του και όχι με τα... παρελκόμενα. Δεν μου αρέσουν τα ψεύτικα πράγματα» τόνισε χαρακτηριστικά στο περιοδικό ΕΓΩ. Όσο για το αν θα ήθελε οικογένεια, είπε πως αυτό εύχεται να του συμβεί σύντομα και πως θα ήθελε πολλά παιδιά.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.