Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Η Rihanna θέλει να κάνει παιδί με τον Chris Brown σύντομα!

 H Rihanna σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε ότι θέλει να μείνει έγκυος.
«Πολύ πιθανόν να κάνω ένα παιδί. Προσεύχομαι να πάω ένα μήνα διακοπές, να μην χρειάζεται να είμαι σε περιοδεία και να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα. Σε πέντε χρόνια το μόνο που θέλω είναι υγεία και ευτυχία». Η τραγουδίστρια τα ξαναβρήκε με τον ράπερ Chris Brown με τον οποίο θέλει να κάνει ένα παιδί όπως είπε στο περιοδικό «ELLE». «Το τραγούδι μου Stay μιλά για το πώς είναι να έχεις την αγάπη τόσο κοντά και να θέλεις να κρατήσει για πάντα. Δεν νιώθεις αυτό το συναίσθημα με όλους, οπότε όταν το αισθανθείς δε θέλεις να το αφήσεις. Είμαι σίγουρη ότι ο Chris Brown είναι ο ένας που μπορώ να έχω μαζί του αυτού του είδους τη σχέση».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.