Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Rihanna: «Όλοι αναρωτιούνταν αν είμαι ναρκομανής, αν είμαι αλκοολική, αν είμαι θύμα. Ποτέ δεν θα γίνω θύμα»

H Rihanna σε συνέντευξή της σχολίασε όλα όσα γράφονται κατά καιρούς για εκείνη.
«Όλοι αναρωτιούνταν αν είμαι ναρκομανής, αν είμαι αλκοολική, αν είμαι θύμα. Δεν ισχύει τίποτα από όλα αυτά. Δεν θα είμαι ποτέ θύμα. Γι' αυτό ποστάρω όλες αυτές τις φωτογραφίες στο Instagram που καπνίζω μαριχουάνα, που είμαι σε στριπτιτζάδικο, που διαβάζω τη Βίβλο. Λέω την αλήθεια για τον εαυτό μου. Έχω τόσα πολλά να σκεφτώ που δεν μπορώ να ασχολούμαι με βλακείες με το να μην είμαι ειλικρινής», δήλωσε στο περιοδικό «ELLE».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.