Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Μπέσσυ Αργυράκη: «Όταν ανεβαίνω στην πίστα νιώθω 20 χρονών και κορμάρα, είμαι αέρας και πετάω»

Η Μπέσσυ Αργυράκη επέστρεψε στις ζωντανές εμφανίσεις και είναι πολύ χαρούμενη γι αυτό.
«Έχω τρελαθεί από την χαρά μου. Θα είμαι στο “Shamone” για όσες Τετάρτες με τιμήσει ο κόσμος. Με την κρίση και την ωριμότητα της ηλικίας μπορώ πλέον να κάνω αυστηρές επιλογές. Να λέω «ναι» εκεί που πραγματικά αξίζει. Ο κόσμος μου ξαναθυμίζει ποια ήμουν και ότι σωστά κάνω και επιστρέφω …» τόνισε στο Πρώτο Θέμα και συνέχισε: «Όταν ανεβαίνω στην πίστα νιώθω 20 χρονών και κορμάρα, είμαι αέρας και πετάω»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.