Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Η αποκάλυψη του Ηλία Βρεττού: «Δεν είχα ποτέ σχέση με την Γερμανού»

Καλεσμένος  στο Movies & Stars, o Ηλίας Βρεττός. Ο τραγουδιστής μιλάει για τη σχέση του με την
«Το κρυφτό με τα media δεν ισχύει γιατί είμαι ένας άνθρωπος που θέλω να ζω τη ζωή μου και όταν έχω ένα άνθρωπο δίπλα μου δεν θα κλειστώ μέσα στους τέσσερις τοίχους. Από εκεί και πέρα αυτό που κάνω είναι να μην ρίχνω λάδι στην φωτιά και να μην κάνω δημόσιες και κοσμικές εμφανίσεις με τον άνθρωπό μου. Αυτό, θεωρώ, είναι σαν μια επιβεβαίωση και εγώ αυτή τη στιγμή δεν έχω τη διάθεση να διαψεύσω ή να επιβεβαιώσω κάτι και δεν μπορώ να το διαχειριστώ όλο αυτό. Μου είναι εξαιρετικά άβολα να είμαι μπροστά στην κάμερα και να πρέπει να μιλήσω για πράγματα που συμβαίνουν στο κρεβάτι μου ή στο σπίτι μου. Γιατί αν βγεις και πεις είμαι με κάποια αυτό είναι ένα γαϊτανάκι που δε σταματά .Όπου και να πας μετά θα σε ρωτάνε. Πως είστε; πως γνωριστήκατε;, θα παντρευτείτε; Κτλ» δηλώνει στον Γιώργο Σατσίδη!
Τι λέει για το σχόλιο του Γιώργου Λιάγκα, που χαρακτήρισε τον τραγουδιστή και την Ευαγγελία «Angelina και Brad»: "Το σχόλιο για Angelina και Brad δεν το δέχομαι γιατί από το δίδυμο αυτό απέχουμε πολλά πολλά μίλια... Πρόκειται για δύο ανθρώπους που είναι μαζί πολλά χρόνια και έχουν και παιδιά".
Και τονίζει: «Γενικά μ' αρέσει να καμαρώνω και να θαυμάζω τον άνθρωπο που είμαι μαζί του και θεωρώ πως είναι αφροδισιακό στη σχέση αυτό. Όταν έχεις μια ωραία γυναίκα δίπλα σου είναι ωραίο να την θαυμάζουν και να της κάνουν κομπλιμέντα αρκεί να μην ανταποκρίνεται σ αυτά. Γενικά δεν ζηλεύω αλλά ζηλεύω όταν με ζηλεύουν. Πιστεύω πως η ζήλεια γεννάει ζήλεια».
Και δεν δίστασε να πει: «Η τελευταία μου σχέση κράτησε περίπου ένα χρόνο. Έχω κάνει εφήμερες σχέσεις αλλά και αρκετές αταξίες κατά τα εφηβικά μου χρόνια αλλά και αργότερα».
Τέλος για τη Ναταλία Γερμανού και τη σχέση που ακούγονταν πώς είχαν στο παρελθόν τονίζει: «Η σχέση με την Ναταλία που μας χρέωσαν δεν υπήρξε ποτέ και έχουμε απαντήσει και εγώ και η Ναταλία. Είναι «παιχνίδια» του χώρου όλα αυτά. Όταν σε δουν έξω με κάποια αμέσως θα γραφτεί κάτι. Με τη Ναταλία βγαίνουμε έξω κάνουμε παρέα και μου έχει γράψει και υπέροχα τραγούδια. Δεν σκέφτηκα ποτέ να είμαι μαζί της, ταιριάζουμε πάρα πολύ και υπάρχει επικοινωνία γι' αυτό και κάνουμε παρέα».
Και καταλήγει: «Γενικά δεν ενοχλούμαι με ότι λέγεται και γράφεται για μένα . Είναι μέρος της δουλειάς μου και να τα αντιμετωπίζω χιουμοριστικά. Τον τελευταίο καιρό δεν με έχει ενοχλήσει κάτι απλά μου είναι λίγο άβολο όλο αυτό , ότι βλέπω την προσωπική μου ζωή να υπερπροβάλεται με κάνει να αισθάνομαι έξω από τα νερά μου».
Ευαγγελία Αραβανή και αποκαλύπτει ποια συμβουλή του έχει δώσει η Ναταλία Γερμανού στην καριέρα του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.