Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Κώστας Καραφώτης: «Είμαι δεσμευμένος αλλά δεν είμαι και κλεισμένος σε κάποιο μοναστήρι»

Εδώ και αρκετούς μήνες όπως φημολογείται,  ο Κώστας Καραφώτης έχει έναν σταθερό δεσμό, αλλά αποφεύγει να κυκλοφορήσει δημόσια με την κοπέλα του.
Τι λέει ο ίδιος για αυτό; «Το μόνο που έχω να πω είναι πως είμαι καλά, και ναι, είμαι δεσμευμένος. Δεν είμαι βέβαια, κλεισμένος και σε κάποιο μοναστήρι», λέει στο περιοδικό Εγώ και συνεχίζει αποκαλύπτοντας πως φοβάται την δημοσιότητα : «Είναι και ο φόβος, αλλά ναι, είναι και γιατί το έχω πληρώσει ακριβά στο παρελθόν, έχω πληρώσει την δημοσιότητα. Καλώς ή κακώς πλέον, με την προσωπική μου ζωή ασχολούνται όλοι. Δεν μπορώ πια να ζήσω με το να ασχολούνται οι άλλοι με ποιον ή ποια βγήκα», λέει και καταλήγει πως όταν πια πάρει την απόφαση να παντρευτεί δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. «Μετά δεν θα έχω κανένα πρόβλημα. Βέβαια, υπάρχουν φορές που σκέφτομαι τον γάμο και άλλες που λέω 'όχι, μακριά'. Δεν έχει να κάνει με το πρόσωπο, βέβαια, αλλά λόγω των συνθηκών».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.