Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Νίκος Βέρτης: «Δεν θα ήθελα ποτέ κάποιος να σκεφτεί ότι εκμεταλλεύομαι τη φιλία μου»

Για την σχέση του με τον Αντώνη Ρέμο μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Νίκος Βέρτης.
«Καταρχήν, άλλο πράγμα η φιλία και άλλο η δουλειά. Όταν κάνεις παρέα με έναν άνθρωπο που κάνει το ίδιο επάγγελμα με εσένα μένεις στη φιλία και δεν σκέφτεσαι τον ανταγωνισμό. Έχω πολλές και καλές φιλίες μέσα από αυτή τη δουλειά με πασίγνωστους τραγουδιστές, φιλίες που δεν γνωρίζει ο κόσμος. Δεν θέλω να μιλάω ποτέ με ονόματα γιατί φοβάμαι ότι κάποιοι μπορεί να το παρεξηγήσουν», λέει στο Πρώτο θέμα και καταλήγει: «Δεν θα ήθελα ποτέ κάποιος να σκεφτεί ότι εκμεταλλεύομαι τη φιλία μου με τον τάδε για να συζητηθώ ή να επωφεληθώ από αυτήν. Ουδέποτε έχω μαλώσει με κάποιον φίλο-συνάδελφό μου και πολλές φορές γελάμε με όλα αυτά που λέγονται και γράφονται», καταλήγει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.