Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Κ. Καραφώτης για Μαρινέλλα: «Κάθε φορά που συνεργάζομαι μαζί της ανακαλύπτω πόσο υπέροχος άνθρωπος είναι!»

Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο νεαρός τραγουδιστής μιλάει για την συνεργασία του με την Μαρινέλλα αλλά και για την προσωπική του ζωή.
Πρόσφατα βρέθηκε στην Κωνσταντινούπολη όπου τραγούδησε με την Μαρινέλλα. Για αυτή τους την συνεργασία μιλάει ο Κώστας Καραφώτης και δηλώνει τυχερός. Μάλιστα η Μαρινέλλα τον συμβουλεύει. Διαβάστε τι δήλωσε στο περιοδικό ΕΓΩ Weekly:
«΄Ηταν πολύ τιμητική για μένα. Είναι η δεύτερη φορά που συνεργάζομαι μαζί της έπειτα από μια συναυλία που είχαμε δώσει στην Κύπρο. Όταν κτύπησε το τηλέφωνο μου και μου έγινε η πρόταση, δέχτηκα αμέσως. Ανακαλύπτω κάθε φορά που συνεργάζομαι μαζί της πόσο υπέροχος άνθρωπος είναι η Μαρινέλλα πέραν από μεγάλη ερμηνεύτρια.»
Για τις συμβουλές λέει:
«Μου έχει πει να δοκιμάζω διαφορετικά πολλά πράγματα ερμηνευτικά. Από τζαζ μέχρι δημοτικό τραγούδι.»
Ενώ για την προσωπική του ζωή ο Κώστας Καραφώτης δηλώνει πλέον προσεκτικός έτσι ώστε να μην προκαλεί δημοσιεύματα.
«Τα τελευταία τέσσερα χρόνια είμαι πιο προσεκτικός. Η αιτία είναι και ο φόβος μου, αλλά είναι και γιατί το έχω πληρώσει στο παρελθόν, έχω πληρώσει τη δημοσιότητα. Καλώς ή κακώς, πλέον, με την προσωπική μου ζωή ασχολούνται όλοι. Δεν μπορώ πια να ζήσω με το να ασχολούνται οι άλλοι με ποιον ή ποια βγήκα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.