Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Όταν η Ευαγγελία Αραβανή συνάντησε την Πέγκυ Ζήνα!

Με αφορμή την απονομή πλατινένιου δίσκου στην Πέγκυ Ζήνα για το άλμπουμ ''Σου Χρωστάω ακόμα ένα κλάμα'', η Ευαγγελία Αραβανή συνάντησε την δημοφιλή Ελληνίδα τραγουδίστρια, που μίλησε αποκλειστικά στην κάμερα της εκπομπής του MTV, «Greeklips»!

 Πως αισθάνεσαι με την απονομή του πλατινένιου δίσκου;
«Είμαι πολύ χαρούμενη, για άλλη μια φορά δικαιωμένη, αρκετά συγκινημένη γιατί σε τέτοιους καιρούς το τραγούδι, το θέατρο, οποιαδήποτε μορφή τέχνης είναι πολυτέλεια, οπότε τα ευχαριστώ είναι διπλά προς τον κόσμο που μας στηρίζει».

Πες μας για την πολυαναμενόμενη συνεργασία σου με τον Γιάννη Πλούταρχο, που πιστεύω ότι πολλοί από τους θαυμαστές και τους δικούς σου αλλά και του Γιάννη, την περίμεναν πως και πως!
«Η πιθανή συνεργασία ήταν στο μυαλό και των δύο, απλώς είχαμε κάθε φορά διαφορετικά σχέδια. 'Όταν πια ήρθε η στιγμή που λείψαμε και οι δύο για ένα χρονικό διάστημα από την Αθήνα και θέλαμε να επιστρέψουμε, θελήσαμε να ''αγκαλιαστούμε'', να το κάνουμε αυτό.
Εκτός από το ρεπερτόριό μας και τις φωνές μας, με τον Γιάννη θεωρώ ότι μας δένει ο τρόπος ζωής γενικά, η νοοτροπία, τα ήθη μας, οι αξίες μας.
Είμαστε λίγο πιο κοντά στην οικογένεια, λίγο πιο μακριά από την showbiz».

Θέλω να σε ρωτήσω εκ μέρους των τηλεθεατών του MTV, αν υπάρχει κάποιο ξένο τραγούδι που είναι αγαπημένο σου και αν γενικά ακούς ξένη μουσική...
«Αγαπημένη μου τραγουδίστρια υπήρξε και θα είναι για πάντα η Γουίτνεϊ Χιούστον και τα τραγούδια της, αυτό το είδος ερμηνείας.
Μεγαλύτερους stars στον κόσμο θα θεωρώ επίσης για πάντα, είτε ο ένας είναι στη ζωή και ο άλλος δεν είναι, τον Μάικλ Τζάκσον και την Μαντόνα! Έρχονται πολύ ωραία ονόματα, όπως η Lady Gaga που πάντα μας εκπλήσσει με όλα, στην pop μουσική σκηνή, παγκόσμια μουσική σκηνή, αλλά όπως και να το κάνουμε αυτοί οι δύο είναι βασιλιάδες που για πάντα θα μείνουν βασιλιάδες!»

Πες μας κάποιο ευτράπελο που σου έχει συμβεί σε μία live εμφάνιση...
«Δεν μου έχουν συμβεί πολλά ευτράπελα, έχω γλιστρήσει κάποιες φορές, έχει τύχει επίσης να ξεχάσω λόγια ή να μπερδευτώ σε κάτι με την ορχήστρα, πράγματα που περισσότερο τα καταλαβαίνουμε εμείς και γελάμε παρά ο κόσμος ευτυχώς!»
Πώς είναι η δική σου καθημερινότητα...
«Το πρόγραμμά μου είναι αφιερωμένο πρώτα απ΄όλα στη κόρη μου και επειδή ευτυχώς έχει ένα πολύ ωραίο πρόγραμμα σαν παιδί, οι υποχρεώσεις της δουλειάς είναι ώρες που το μωράκι μου κοιμάται, οπότε μπορώ και είμαι όσο καλύτερη επαγγελματίας μπορώ, και στις πρόβες μου και στις εκπομπές μου και στο στούντιο φυσικά. Έχω την τύχη η δουλειά μου κατά βάση να είναι βραδινές ώρες που το μωράκι κοιμάται. Όλη η υπόλοιπη μέρα είναι αφιερωμένη στην Ηλέκτρα...»
Θέλω να σε ευχαριστήσω πάρα πολύ, τιμή μου που σε φιλοξένησα στην εκπομπή και πάντα επιτυχίες...
«Εγώ σας ευχαριστώ. Φιλάκια πολλά σε όλους που βλέπουν MTV!»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.