Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Η Κωνσταντίνα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κύπρο και τα παιδικά της χρόνια ήταν πολύ δύσκολα.

Κωνσταντίνα: «Έζησα πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια στην Κύπρο, ιδιαίτερα φτωχικά»
Έζησε την εισβολή και εκείνη με την οικογένειά της είχαν στερηθεί ακόμα και τα απαραίτητα. Σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση η τραγουδίστρια μίλησε για την ζωή της στην Μεγαλόνησο. ««Ξέρεις, έζησα πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια, ιδιαίτερα φτωχικά, όπως άλλωστε συνέβαινε με αρκετές οικογένειες στην Κύπρο, πριν από τον πόλεμο. Ο πατέρας μου, ο Χρήστος, ήταν οδηγός σε λεωφορεία, η μητέρα μου, η Ελένη, ήταν οικοκυρά και όπως καταλαβαίνεις, δεν μπορούσαν να μας παρέχουν ό,τι θέλαμε, ό,τι επιθυμούσαμε, ό,τι ίσως "ζηλεύαμε" από τα άλλα παιδιά, τους συμμαθητές μας στο σχολείο. Αυτό μάλιστα που θυμάμαι να μας λέει συνέχεια η μητέρα μου ήταν "να κάνουμε οικονομία, να μην ξοδεύετε πολλά λεφτά γιατί δυσκολευόμαστε", ενώ ο πατέρας μου "όταν πηγαίνετε στα σπίτια των συμμαθητών σας, όταν σας καλούν, να μην πέφτετε με τα μούτρα στο φαγητό, να μη δείχνετε ότι στερούμαστε πράγματα, να δίνετε την εικόνα ότι τα έχουμε όλα και δεν έχουμε τίποτε και κανέναν ανάγκη. Θέλω να είστε αξιοπρεπείς". Ή, όταν μας τελείωνε το αλάτι, μας έλεγε η μάνα μου "μα, υπάρχει άλας μέσα στο φαγητό, απλά εσείς δεν το αισθάνεστε", αλλά ουδέποτε καταδεχόταν να πάει στη γειτόνισσα να της ζητήσει λίγο αλάτι για να νοστιμίσει το φαγητό. Θυμάμαι, μάλιστα, ένα πρωινό, όταν την είχα κρυφακούσει να μιλά με τον πατέρα μου, της είχε πει εκείνος "ούτε κρεμμυδάκι δεν θα ζητάς από άλλους!". Δεν θα αισθανόταν καλά ο ίδιος μ' αυτό. Αυτά ήταν μαθήματα ζωής για μένα», δήλωσε στο περιοδικό «DownTown Κύπρου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.