Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Νότης Σφακιανάκης: «Είμαι κάπως μονόχνοτος»

Ο Νότης Σφακιανάκης θα εμφανίζεται ξανά με την Αγγελική Ηλιάδη.
Έχουν ταιριάξει ως συνεργάτες; «Επειδή είμαι ιδιαίτερος χαρακτήρας, δεν έχω πολλά με τους συναδέρφους. Είμαι κάπως μονόχνοτος. Ναι μεν είμαι ευγενικός και μερικές φορές διαχυτικός όταν συναντιέμαι με κάποιον, αλλά δεν θα το επιδιώξω. Όταν με κάποιον αισθάνομαι πολύ βολικά και φιλικά, που είναι σπάνιο, τότε είναι πιο ευχάριστη η διαδρομή. Με την Αγγελική αυτό νιώθω, την ξέρω από κοριτσάκι και ταιριάζουν τα χνώτα μας» τόνισε στο περιοδικό ΟΚ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.