Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Νότης Σφακιανάκης: «Μάχομαι τους ισχυρούς»

Ο Νότης Σφακιανάκης είναι από τους ανθρώπους που λέει πάντα ανοιχτά την γνώμη του για όλα. Του έκανε ποτέ αυτό κακό;
«Βεβαίως και μου έχει κάνει κακό γιατί μάχομαι τους ισχυρούς. Και ισχύ δεν έχουν μόνο οι πολιτικοί αλλά και η τέταρτη εξουσία που έχει γίνει πρώτη. Παρ’ όλα αυτά συνεχίζω να λέω τη γνώμη μου» τόνισε στο ΟΚ. Θα ήθελε να δώσει ένα μάθημα στους νεότερους; «Εγώ λέω αυτά που αντιλαμβάνομαι, δεν κάνω μαθήματα ούτε δίνω συμβουλές. Ενδεχομένως αυτά που λέω να αποτελούν παράδειγμα για κάποιον επειδή έχω συνέπεια. Δε λέω σήμερα αυτά και αύριο κάτι άλλο. Και ήμουν από μικρός έτσι. Γιατί ή είσαι συνεπής ή δεν είσαι. Ή είσαι σοβαρός ή δεν είσαι. Εγώ είμαι σοβαρός, όχι σοβαροφανής. Κάνω αστεία, αυτοσαρκάζομαι, πειράζω τον κόσμο, είμαι αθυρόστομος, αλλά είμαι σοβαρός». Η συνέπεια και η σοβαρότητα είναι αξίες με τις οποίες μεγάλωσε. Θα ήθελε να τις μεταφέρει στα παιδιά του; «Αυτά ή τα έχεις ή δεν τα έχεις. Όπως το ταλέντο και το χάρισμα δεν είναι επίκτητο, έτσι δεν είναι επίκτητο και το να είσαι σοβαρός. Να έχεις ορθή σκέψη. Έχει να κάνει με τα συστατικά που έχεις μέσα σου από τότε που γεννήθηκες»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.