Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Κωνσταντίνος Αργυρός: «Θέλω να κάνω την δική μου οικογένεια»

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός κρατάει επαφή με τις πρώην του και το όνειρό του είναι να κάνει την δική του οικογένεια.
«Κάθε άνθρωπο που έχει περάσει από τη ζωή μου τον εκτιμώ και τον σέβομαι. Για να τον έχω επιλέξει , πάει να πει ότι έχω βρει κάποια στοιχεία του χαρακτήρα του που μου αρέσουν και συμπληρώνουν τον δικό μου. Με όλες μου τις σχέσεις διατηρώ επαφή και κρατάω και τις καλές και τις κακές στιγμές που μπορεί να ζήσαμε μαζί», δήλωσε ο τραγουδιστής στο Οκ και συνέχισε: «Παρόλο που θέλω πολύ να κάνω την δική μου οικογένεια, νομίζω ότι ήμουν μικρός για να παντρευτώ. Ο γάμος όμως είναι κάτι που δεν έχω σκεφτεί ακόμα. Αν μου έρθει το πιθανότερο είναι ότι θα το κάνω».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.