Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Γιάννης Μηλιώκας: Γιατί απείχε από την δισκογραφία

Ο Γιάννης Μηλιώκας έκανε ένα δυνατό ξεκίνημα στην καριέρα του, αλλά απείχε για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα.
«Ήταν στοιχειώδης σεβασμός σε μια κατάσταση που άρχισα να βιώνω με τη δισκογραφία. Εγώ ήθελα να επικοινωνήσω με πέντε χιλιάδες τρελούς, που η οπτική τους γωνία ήταν περίπου ίδια μ’ αυτήν που είχα εγώ στη ζωή μου. Δεν φανταζόμουν να βρω οκτώ εκατομμύρια να συμφωνούν. Δεν έχουμε πολλούς καλλιτέχνες να θυμηθούμε με τέτοιο απότομο ξεκίνημα», εξήγησε στο Εγώ και συνέχισε: «Έφυγα σαν πύραυλος προς τα πάνω. Είχε γίνει σάλος. Ο κόσμος πριμοδοτούσε την προσπάθειά μου αι πάντα έβλεπα τα χρήματα που άφηναν στο ταμείο σαν δίδακτρα για να σπουδάσω κάτι που ήθελα πάντα να κάνω και δεν προλάβαινα. Γι’ αυτό σταμάτησα. Ήθελα να ωριμάσω, να καλλιεργηθώ και να βιώσω καινούργια πράγματα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.