Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Μιχάλης Χατζηγιάννης: “Δεν έχασα ποτέ την αυθεντικότητά μου”

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μίλησε για την τόσα χρόνια πορεία του, τα μελλοντικά του σχέδια και τον εαυτό του.
Πιο συγκεκριμένα, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο South City και στον δημοσιογράφο Χρήστο Στάη, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μεταξύ άλλων, μίλησε για την πορεία του στην μουσική βιομηχανία και τις μικρό-αλλαγές που παρατηρήσαμε στο είδος της μουσικής του, λέγοντας το εξής: “Οι εποχές αλλάζουν και νομίζω πως έχω το δικαίωμα να πειραματιστώ σε άλλα πράγματα και μουσικές. Ίσως έπαιξαν ρόλο και οι δικές μου μουσικές ανασφάλειες, δεν αντιλέγω… ποτέ όμως ποτέ δεν ξέχασα ή αποποιήθηκα το ποιος είμαι, πως ξεκίνησα και τι θέλω πραγματικά.”.
Ως σημεία αναφοράς της καριέρας του, μοιράζεται μαζί μας τα εξής: “Αρχικά δεν έχασα ποτέ την αυθεντικότητά μου. Μπορεί να πειραματίστηκα με την τέχνη όμως ποτέ δεν απομακρύνθηκα από το κεντρικό σημείο αναφοράς μου. Ξέρω πολύ καλά ποιος είμαι και τι αντιπροσωπεύω. Ξέρω ότι έχω καλούς φίλους αλλά κι αρκετούς εχθρούς.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.