Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Έλενα Παπαρίζου: «Το τραγούδι είναι μεγάλο φάρμακο»


Πόσο δύσκολο ήταν για την Έλενα Παπαρίζου να βγαίνει και να τραγουδάει κάθε βράδυ, ενώ περνούσε μεγάλη κρίση στην προσωπική της ζωή;
«Το τραγούδι είναι μεγάλο φάρμακο. Ήταν πολύ δύσκολο όμως. Ειδικά στο τέλος ήθελα να εξαφανιστώ. Δεν θα επέτρεπα ξανά στον εαυτό μου να φτάσω σε αυτό το σημείο. Είμαι ποπ τραγουδίστρια και πρέπει να διασκεδάζω τον κόσμο όχι να του μεταφέρω την στεναχώρια μου. Τα είχα βάλει με τον εαυτό μου» τόνισε στο ΟΚ και συνέχισε: «Και όμως από την στιγμή που γίνονταν γύρω μου πράγματα που με ενοχλούσαν έφταιγα εγώ γιατί επέτρεψα να φτάσουμε σε αυτό το σημείο. Και γι αυτό προφυλάσσομαι πλέον στην προσωπική μου ζωή».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.