Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Σωκράτης Μάλαμας: «Δεν ξέρω τι είναι ευτυχία»

Ο Σωκράτης Μάλαμας έχει μεγάλο κοινό και σε κάθε του εμφάνιση εισπράττει μεγάλη αγάπη.
«Η αντίληψή μας στην ουσία δεν είναι ένα γεγονός, είναι ένα καθρέφτισμα. Μάλλον καθρεφτιζόμαστε και καθρεφτίζουμε τον κόσμο. Ότι έχεις μες την καρδιά σου, ε, αυτό θα βγει. Βγαίνει με βεβαιότητα, αλλά και αυτό επειδή υπάρχει κατανόηση από πίσω. Γιατί εγώ τη βιαιότητα δεν την περιμένω από έναν ξένο άνθρωπο, την έχω ζήσει μέσα στο είναι μου, μέσα από τα παιδιά μου, μέσα από τις σχέσεις μου. Δεν μπορείς να διαχωρίσεις την βιαιότητα από την αγάπη», δήλωσε στο πρώτο θέμα και συνέχισε: «Δεν ξέρω τι είναι η ευτυχία, αλλά ναι είμαι γεμάτος ώστε να βλέπω έναν άνθρωπο ολόκληρο μπροστά μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.