Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Αμαρυλλίς: «Μου έχουν κλείσει μικρόφωνο»


 Όπως αρκετοί καλλιτέχνες , έτσι και η Αμαρυλλίς έχει δεχτεί πόλεμο κατά την διάρκεια της καριέρας της.
«Όταν μπαίνεις επαγγελματικά στην δισκογραφία, αντιμετωπίζεις τον ανταγωνισμό. Έχουμε ακούσει ιστορίες μεγάλων καλλιτεχνών, που έχουν μοιραστεί με τον κόσμο τα μαχαιρώματα που βίωσαν στην καριέρα τους. Σίγουρα κάποιοι δεν χαίρονται με την επιτυχία σου ή προσπαθούν να σου βάλουν τρικλοποδιές. Δεν μπορώ να πω ψέματα. Προσωπικά μου έχει συμβεί», δήλωσε η τραγουδίστρια στο Εγώ και συνέχισε: «όχι τόσο στην αρχή όσο στην πορεία μου. Δεν με χάλασε όμως. Δεν πρέπει αν αφήνουμε κανέναν να μας βγάζει από τον ωραίο δρόμο, που ξεχωριστά ονειρευόμαστε. Δεν σημαίνει ότι όπως λειτουργούμε εμείς, σκέφτονται και οι άλλοι. Από την άλλη, δεν μπορείς να είσαι συνέχεια με αρνητισμό ή να θεωρείς ότι όλοι θέλουν το κακό σου. Εμένα, για παράδειγμα μου έχουν κλείσει μικρόφωνο, αλλά δεν με επηρέασε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.