Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Δέσποινα Ολυμπίου: «Δεν έβαλα ποτέ τη δουλειά μπροστά από την προσωπική μου ζωή και την οικογένειά μου»

Η Δέσποινα Ολυμπίου αυτή την περίοδο είναι σε σχέση και όπως δήλωσε σε συνέντευξή της είναι πολύ ευτυχισμένη.
«Είμαι ευτυχισμένη!». Όσο για το αν ο έρωτας παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στη ζωή της ή βάζει πρώτα τη δουλειά της είπε στο «bizznews»: «Δεν έβαλα ποτέ τη δουλειά μπροστά από την προσωπική μου ζωή και την οικογένειά μου. Η δουλειά είναι δουλειά, η μουσική είναι πάθος και τροφή της ψυχής και ευτυχώς έχω την ευλογία μέχρι τώρα να συντηρούμαι από κάτι που με ευχαριστεί κάνοντάς το, χωρίς να σημαίνει πως είχα εύκολη πορεία και πως όλα αυτά τα χρόνια δεν ταλαιπωρήθηκα ή δεν απογοητεύτηκα. Η επιμονή μου, μου έδειξε πόσο αγαπώ τη μουσική. Ο έρωτας, μου έδειξε πόσο ανάγκη έχω από τη συγκίνησή του, το δόσιμο και τη συντροφικότητα». Ο γάμος και τα παιδιά είναι στα άμεσα σχέδιά της; «Και πάλι θα απαντήσω πως δεν κάνω σχέδια. Περιμένω να δω τι θα μου φέρει η κάθε μέρα που έχω τη χαρά να ζω».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.