Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Γιώργος Μαζωνάκης: Μίλησε για την υποτιθέμενη κόντρα του με την Κατερίνα Στανίση!

Ο τραγουδιστής έδωσε τέλος στις φήμες που τον ήθελαν τσακωμένο με την Κατερίνα Στανίση! «Αυτό είναι ένα μεγάλο παραμύθι. Εγώ τη λατρεύω, δεν είχαμε ποτέ τίποτα με τη Στανίση. Δεν πειράχτηκε καθόλου που είπα το τραγούδι της. Κάποιος έγραψε, όμως, πως η Στανίση είχε πρόβλημα με τον Μαζωνάκη για το θέμα αυτό. Ένα βράδυ, λοιπόν, πήγα με δυο φιλαράκια να την ακούσουμε και με κάλεσε στην πίστα η Κατερίνα. Ανέβηκα με μια φόρμα -ήμουν από πρόβες- και πάντα όταν λέω αυτό το κομμάτι σκύβω στα γόνατα και το τραγουδάω επειδή λέει "σε έχω κάνει Θεό". Την επόμενη μέρα βγήκαν και έγραψαν πως ο Μαζωνάκης υποκλίθηκε στη Στανίση – χωρίς να ξέρω τίποτα από όσα είχαν γραφτεί πριν. Αν υπήρχε κόντρα, πάντως, θα το έκανα. Γιατί πραγματικά γουστάρω την Κατερίνα», είπε ο τραγουδιστής και κατέληξε: «Εγώ γλύφτες δεν είχα ποτέ στη ζωή μου, όπως και όλα αυτά με τις μαρκίζες δεν τα ξέρω καν... Υπάρχουν άρρωστοι συνάδελφοι μου με τη μαρκίζα, αλλά αν έχεις ξεκαθαρίσει σε μια δουλειά τι και ποιος είσαι, να πας να βρεις τι μετά; Το όνομα σου αλλού; Έλα τώρα...».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.