Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Σχοινάς: «Ο γάμος έκανε κακό στην καριέρα μου»

Ο Διονύσης Σχοινάς μιλά για τον γάμο του με την Καίτη Γαρμπή
«Με την Καίτη είμαστε 16 χρόνια παντρεμένοι. 700 χρόνια γράφουν πως χωρίζουμε. Στην αρχή στενοχωριόμασταν γιατί δεν ήμασταν ψημένοι στη showbiz και με έπαιρναν και οι δικοί μου άνθρωποι και με ρωτούσαν. Ο χρόνος όμως δείχνει σε όλες τις δουλειές τι ήταν αληθινό και τι δεν ήταν.. Είναι λογικό πως όλα τα ζευγάρια μαλώνουνε» είπε χαρακτηριστικά στο Fthis και στον Θανάση Πάτρα!
Και δεν δίστασε να πει ο τραγουδιστής: «η Καίτη ήταν πιο φτασμένη τότε και έπρεπε να κάτσω εγώ. Μου έκανε κακό στην καριέρα μου ο γάμος. Ήταν η δουλειά μας τέτοια που λείπαμε όλο το βράδυ. Αλλά δεν ήθελα το παιδί μου να μεγαλώσει μιλώντας ρουμάνικα, αλβανικά κτλ. Όχι πως έχω πρόβλημα με αυτά τα παιδιά, αλλά έπρεπε να μεγαλώσει με κάποιον από τους δυο γονείς. Έτσι αποφάσισα να κάτσω τρία χρόνια δίπλα στο παιδί μου. Τελικά δεν μου έκανε κακό, κάθε άλλο.. Αυτή τη στιγμή τα πράγματα γύρισαν και δουλεύω εγώ».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.