Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Κατερίνα Στανίση: «Θέλω να με αγαπάνε για την Κατερίνα»

 Η Κατερίνα Στανίση δηλώνει πως δεν της αρκεί να την αγαπάνε μόνο ως τραγουδίστρια.
«Πιστεύω ότι έχω αγαπηθεί από τον κόσμο περισσότερο για τον χαρακτήρα μου. Θέλω να με αγαπάνε για την Κατερίνα. Και θέλω να πιστεύω ότι έχω μια καλή θέση στην κοινωνία. Το να με αγαπάνε μόνο ως τραγουδίστρια μου είναι αδιάφορο. Εγώ ματάκια μου χρυσά να σου πω ότι είτε τραγουδήσω στο μαγαζί το καλό είτε τραγουδήσω στην Καρδίτσα σε ένα μαγαζάκι, θα τραγουδήσω με το ίδιο πάθος. Δεν βγαίνω για να πω τα τραγούδια μου και να φύγω. Θα κάτσω να τραγουδήσω ώσπου να σε κάνω να περάσεις καλά» τόνισε στην Real.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.