Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Γιώργος Σαμπάνης: «Χώρισα πρόσφατα και δεν θέλω να ερωτευτώ ξανά»

Ο Γιώργος Σαμπάνης εξομολογήθηκε ότι πλέον είναι μόνος του καθώς χώρισε πρόσφατα από την τελευταία του σχέση.
«Και για πρώτη φορά, θα παραδεχτώ κάτι δημόσια: Είμαι χωρισμένος πια. Δεν είμαι με την κοπέλα αυτήν που έλεγα ότι ήμουν. Χωρίσαμε». Πώς είναι όμως μετά τον χωρισμό; «Τώρα είμαι καλά! Αλλά τότε δεν ήμουν. Το να βγεις δημόσια και να πεις κάτι για τη σχέση σου, μπορεί να σε στιγματίσει και να σου δημιουργήσει διάφορα προβλήματα. Καταρχήν, δεν ξέρεις πώς μπορεί να λειτουργήσει ο άλλος άνθρωπος. Μπορεί εσύ να είσαι ερωτευμένος μαζί του κι αυτός όχι. Μπορεί εσύ να πετάς στα σύννεφα κι αυτός να μην αισθάνεται τα ίδια πράγματα για σένα», δήλωσε το περιοδικό «DownTown Κύπρου». Όσο για το αν του λείπει ο έρωτας απάντησε χιουμοριστικά: «Όχι! Ο Θεός να φυλάει! Μακριά από εμάς».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.