Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Γιάννης Ιερεμίας: «Χαίρομαι όμως που ο πατέρας μου δεν με πίεσε ποτέ να γίνω τραγουδιστής»

Ο Γιάννης Ιερεμίας σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε αν ο πατέρας του, Τέρης τον επηρέασε στο να ασχοληθεί με το τραγούδι.
«Με επηρέασε πάρα πολύ αλλά αν δεν το ήθελα πραγματικά και εγώ δεν θα το συνέχιζα. Χαίρομαι όμως που ο πατέρας μου δεν με πίεσε ποτέ να γίνω τραγουδιστής ή να μάθω κάποιο όργανο. Μόνος μου το ζητούσα ότι θέλω να μάθω και να ασχοληθώ και ήταν κάτι που τον ευχαριστούσε ακόμα πιο πολύ!». Όσο για το αν έχει αλλάξει ο τρόπος ζωής και σκέψης του μετά την αναγνωρισιμότητα είπε στο «Polispost»: «Όχι και είμαι κάθετος με αυτό, είμαι όπως ήμουν πάντα, μιλάω με όλο τον κόσμο γιατί ο κόσμος μας κάνει να υπάρχουμε ακούγοντας τα τραγούδια μας. Σημαντικό για μένα πάντα ήταν να κάνω καλή μουσική και να κάνω καλές επιλογές. Έτσι θα συνεχίσω να είμαι!».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.