Free Shoutcast HostingRadio Stream Hosting

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Γιώργος Μαζωνάκης: «Είμαι ψώνιο αλλά και προσγειωμένος»

«Είμαι ψώνιο αλλά αρκετά προσγειωμένος», παραδέχεται ο Γιώργος Μαζωνάκης!
Ο τραγουδιστής, καλεσμένος στην αποψινή εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου μίλησε για το πώς είναι ως άνθρωπος, αν έχει ψωνιστεί αλλά και αν σκεφτεί να φύγει για το εξωτερικό. «Έχω πει ότι αν ήμουν έξω θα έκανα καλύτερα πράγματα αλλά δεν το έχω σκεφτεί ποτέ. Η φιλοδοξία είναι πολύ ωραίο συναισθήματα, πρέπει να περνάμε καλά». Όσο για το αν είναι... ψώνιο; «Με τα χρόνια είμαι λιγότερο ψώνιο και μεταφράζεται αλλιώς πια. Φεύγε το ψώνιο με την αυτή την έννοια κι έρχεται αυτό που λέμε 'έκανα κάτι και έπιασε τόπο'», είπε χαρακτηριστικά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



Γνώμες, παράπονα, ιδέες, και ότι θέλετε να πείτε, πείτε το εδώ.
Opinions, complaints, ideas, and that you want to say, you say here.